תיאור המיזם ומטרותיו:

ג׳וניורז הוא אקסלרטור טכנולוגי לצעירים מרקע מוחלש, שנועד לאפשר להם לצבור ניסיון מעשי ולהשתלב במשרה הראשונה שלהם בהייטק. המשתתפים עובדים בצוותי פיתוח שמדמים סטארט-אפ אמתי ובליווי מתנדבים בכירים מהתעשייה הם בונים תיק עבודות תוך כדי פיתוח מוצר טכנולוגי. מטרות המיזם:
לאפשר לצעירים מוכשרים חסרי ניסיון להיכנס לעולם ההייטק.

לגשר על הפער בין הכשרות טכנולוגיות לתעסוקה אמתית.

ליצור מודל חינוכי בר-שכפול לשילוב חברתי דרך טכנולוגיה.

להעלות מודעות בקרב תעשיית היי-טק לאתגר הג׳וניורים ולגיוון בצוותים

אודות מובילי וצוות המיזם:

מובילי המיזם הם יובל קדרי ודניאל גולמבו. יובל קדרי הוא יזם חברתי מירושלים, מוביל קהילה של מעל 3,000 מחפשי עבודה, ובעל ניסיון בסטרטאפ בתחום ה-Education Tech, שבו סייע למאות צעירים להשתלב בהיי-טק. דניאל גולמבו הוא יזם חברתי שמתגורר ברחובות, במקור מעצב תעשייתי שעבר בעצמו הסבה לניהול מוצר ומשתוקק לסייע לצעירים מרקע מוחלש למצוא את מקומם בתעשייה.

המיזם פועל ללא מטרות רווח מתוך חזון לשלב עשייה טכנולוגית עם תיקון חברתי, ומבוסס על רשת מתנדבים רחבה מהתעשייה שמאמינה בשוויון הזדמנויות.

כך המיזם עובד:

1) מיון והצטרפות – אנחנו בוחרים צעירים וצעירות מוכשרים מרקע מוחלש שסיימו קורס טכנולוגי או תואר, אך מתקשים להתקבל למשרה.

2) קבלה לצוותים בהובלת מנטורים מהתעשייה -אנחנו פותחים עבורם סטרטאפ ומקבלים אותם לצוותים בהובלת מתנדבים טכנולוגיים בכירים בעלי ניסיון של שנים בתעשיית היי-טק (מוצר, עיצוב מוצר, פיתוח תוכנה ובינה מלאכותית)

3) פיתוח מוצר טכנולוגי וצבירת ניסיון – במשך 3 חודשים, הצוותים נפגשים פעם בשבוע ובונים יחד מוצר טכנולוגי אמיתי בקוד פתוח כמו בסטארטאפ אמיתי וצוברים ניסיון.

4) קבלה למשרה ראשונה – בעזרת רשת הקשרים שלנו אנחנו מפרסמים את המוצר והתהליך של כל משתתף ומסייעים בהכנה לקריירה וקבלה למשרה.

5) שכפול והתרחבות – לאחר הצלחת המחזור, אנו שואפים לשכפל את המודל במרכזי צעירים נוספים ברחבי הארץ, בתחומי טכנולוגיה מגוונים, ולהוביל עוד צעירים להצלחה תעסוקתית מתוך חיבור עמוק לשטח ולתעשייה.

למה דווקא המיזם הזה?

המודל הייחודי של JuniorZ, שמחבר בין עשייה טכנולוגית ללמידה מעשית, מוכיח שאפשר לשלב צעירים מרקע מוחלש בתעשייה כשנותנים להם ניסיון ורשת קשרים כחלק מהתהליך עצמו. המיזם זוכה לביקוש רב בקרב צעירים (מעל 600 פניות), עמד ביעדי השמה של 70% במחזור הראשון ופותח מחזור שני ב-5 לאוגוסט במשרדי פייבר ת״א. כמו כן, בהינתן מימון, ניתן לשכפל את המיזם ולהרחיב את האימפקט החברתי שלו.

דילוג לתוכן