logo--blue@2x
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעורבות חברתית

כולנו רוצים להרגיש שייכים, להיות חלק

 

מעורבות חברתית ועשייה מנהיגותית הינם תחומים באמצעותם מתאפשר לתושבים בכלל ולצעירים בפרט לעצב  ולחזק את  הקשר לקהילה בה הם חיים. מרכז הצעירים מהווה פלטפורמה ליזמות חברתית ומאפשר את העשייה על כל גווניה באמצעות מתן כלים בפיתוח מנהיגות, יצירת הזדמנויות התנדבות ומעורבות בקהילה, גיבוש קבוצתי ותמיכה ביזמות חברתית-כלכלית.

 

הפעילויות בתחום זה עוסקות במגוון רחב של נושאים וביניהם: זוגיות, איכות הסביבה, ניהול כלכלי, קהילתיות, חינוך הילדים, רשתות חברתיות, קידום מעמד האישה ועוד. כמו כן, אנו רואים חשיבות רבה בחיזוק הקשר עם גרעיני התיישבות הפועלים בעיר ומוציאים איתם לפועל פעילויות מגוונות.

 

מרכז הצעירים מציע סל שירותים העונה על צרכים אלו ומזמין אתכם לקחת חלק בקביעת אופי העבודה שלנו ע”י פנייה אלינו עם יוזמות משלכם!

 

  • הפעלת סטודנטים עבור מלגה וצעירים בתוכניות למעורבות חברתית.

 

  • פיתוח תוכניות למנהיגות ומעורבות בקהילה.

 

  • במה להתנדבות יצירתית, יזמות חברתית.

  • תוכן וקהילות אומנים: מרכזי הצעירים נותנים לכם, במה ותמיכה לגיבוש ולהרחבת פעילות קהילתית מקומית. פעילויות קהילתיות  יוצרות שיתופי פעולה חשובים ומעלות לסדר היום הציבורי את צעירי העיר, את תכני התרבות ואת השירותים הנחוצים לכם.

 

במרכז מתקיימת פעילות חברתית מגוונת מתוך מטרה להעמיק את הקשר של הצעירים לקהילה ולאפשר להם להיות שותפים פעילים בנעשה בעיר, לקדם ולהוביל רעיונות חברתיים.