החזון:
להחיות את המרחב הציבורי ולהילחם בבעית הקיטוב הנפוצה בחברה הישראלית באמצעות מוסיקה ואומנות.
אופן המימוש:
יצירת במות מציורי רצפה עגולים שיצוירו ע"י אמנים מקומיים ויפרסו בנקודות מפתח בעיר. הבמות יופעלו ע"י מתנדבי המיזם וקהילת האמנים שלנו, ובאמצעותן נעניק במה וחשיפה לאמני הרחוב, ונאפשר להם לקרב בין אנשים.
הצורך שאנחנו באים לתת לו מענה:
1. למגר את בעיית הבדידות החברתית ואת תחושת הריחוק והחרדה.
2. להגביר את תחושת הקהילתיות.
3. לעודד צעירים לעסוק יותר באמנות ופחות במסכים.
עמית כהן – בן 22 מלהבים. הוגה רעיון המיזם. מצטיין מנכ"ל משרד החינוך בתיכון אשל הנשיא. בוגר המדרשה למנהיגות עין פרת. לוחם בקבע.
נדב דלג'ו – בן 22 מכפר סבא. הוגה רעיון המיזם. מצטיין מנכ"ל משרד החינוך בתיכון כצנלסון, בוגר המדרשה למנהיגות תבור. לוחם בקבע.
ענת להב – בת 21 מכפר סבא. שותפה במיזם. בוגרת לימודי מוזיקה בקונסרבטוריון כפר סבא בהצטיינות, כיום משרתת בקבע כראש צוות של data analysts ביחידה מודיעינית מובחרת.
איך זה יעבוד ?
1.נבחר חמש נקודות ביחד עם העירייה שבהן מאושר לקיים הופעות רחוב(בוצע).
2. פיתוח פלטפורמה שתציג נקודות מפגש שניתן לקיים בהן מופעי רחוב באישור הרשויות המקומיות.
3. הפלטפורמה תארגן את הזמן והמרחב והנגנים הצעירים משתבצים להופיע.
4. הפלטפורמה תאפשר שיתופי פעולה בין האמנים. התיאום של ההופעה והקשיור בין האמנים יעשה ע"י מתנדבים.
השפעה חברתית:
1. לעודד אנשים להיפגש במרחב הציבורי ולאגד את הקהילה סביב האמנות.
2. לגייס תרומות לעמותות כחלק מהמופעים.
3. לתת לאמנים צעירים במה ולחבר ביניהם.
המשכיות:
1. העתקת מודל לעיריות נוספות .
2. שיפור הפלטפורמה – הוספת פיצ'רים ותמריצים.
3. אירועי שיא כל חודש- יריד אמנים.
כל אמן מקבל ניקוד(מצביעים דרך סריקה של קוד QR). המנצח זוכה בפרסים שווים!
למה דווקא המיזם שלנו?
המיזם לא רק נוגע באומנות. אלא בכוח שלה לחבר בין אנשים, להפיץ שמחה, ולחזק את הקהילה. מכירים את זה שאתם הולכים ברחוב ושומעים מוזיקה קסומה ברקע, ואתם מרגישים שכל התוכניות שלכם יכולות לחכות בשביל להיות ברגע? את התחושה הזאת אנחנו נייצרב Share Your Art.
איך למדוד הצלחה(תוך 3 חודשים):
1. הקמת 5 במות עם עיריית כפר סבא במוקדי עניין.
2. שלושה מופעים שבועיים במה.
3. יום שיא אחת לחודש- תחרות בין האמנים הכוללת פרסים(פרס כספי, הופעה בבמות מרכזיות באירועים גדולים בעיר,פרסום)
4. סקר שנערך במדגם על מנת להרחיב את השפעת המיזם ביעילות