MD.verse

מאיזו רשות/עיר?

קרית אונו

האם הגעת דרך מרכז צעירים ואיזה מרכז?

לא

תיאור המיזם ומטרותיו:

מאושפזים לא יכולים לצאת אל העולם אנחנו רוצים להביא את העולם אליהם.

אנו שואפים ליצור חיים טובים יותר עבור חולים מרותקים למיטה. אנו משתמשים בעולם הסוחף של טכנולוגיית מציאות מדומה VR כדי לחבר בין אלה שאינם מסוגלים פיזית לעזוב מתקן רפואי עם רשת של אנשים וחוויות. חולים ששוכבים במיטות רבים סובלים מבידוד ומחוסר בעיסוק, שגורמים לדיכאון ולריכוזים גבוהים של לחץ אנחנו מאמינים שהפגת הבדידות באמצעות הפתרון שלנו יעזור למאופזים להביא יותר מהר ויפחית את הדיכאון.

איך זה עובד:

המודל העסקי הוא שבתי החולים \ מוסד רפואי ישלם לנו על משקף מציאות מדומה + אפליקציה שלנו בתשלום חודשי. את המשקף אנחנו קונים מיבואן מורשה בארץ , ממתגים אותו ומכניסים לתוכו רק את האפליקציה שלנו וכל זה נעשה אצלינו.

המשקף יהיה בכל חדר שיש בו מאושפז או כמו באסותא יהיה בכל פינת ישיבה לפני פרוצדורה רפואית. המטופל יחבוש את משקפיי המציאות המדומה (VR) ועם הידים שלו יוכל לבחור בין 3 חוויות שונות:

1. סשיין של נשימות , רגיעה, מיינדפולנס- סשיין סולו לבד הוא עם עצמו

2. סשיין שהוא נכנס למרחב וירטואלי לצורך הדוגמא נגיד חוף ים , הוא יהיה בדמות אווטר כלשהו שיבחר ושם הוא יפגוש עוד אנשים כמוהו , עוד אווטרים, שם הם ישחקו באינטרקציות חברתיות שתוך כדי יכירו וידברו אחד עם השני ( לא צריך להתכתב מדברים רגיל כמו לטלפון) , החוויה הזאת שהם פוגשים עוד אנשים עם אותם בעיות ובאותה סיטואציה גורמת להם לדבר, ולשתף על אשר ליבם דבר שמפחית את החרדה ואת ההרגשה של הבדידות.

3. סשיין נוסף שהמטופל (היוזר- זה שחובש את המשקף) יכול לבחור הוא סשיין על תמיכה נפשית עם מטפל (עןבד סוציאלי או פסיכולוג מתאם הבית חולים) פה הוא גם נכנס למרחב וירטואלי של נגיד קומזיץ עם מדורה ופוגש שם בדמות אווטר כמובן את העובד הסוציאלי או הפסיכולוג דבר שיכול להוריד מגננות טיפול, ליצור טיפול יותר חווייתי ובכך לקבל מענה לרגיעה נפשית.

גודל שוק:

יותר מ-6,090 בתי חולים רשומים בארצות הברית. 919,559 מיטות אשפוז.

לפי Eurostat, לאיחוד האירופי (האיחוד האירופי) היו כ-15,000 בתי חולים בשנת 2017, עם כ-2 מיליון מיטות אשפוז.

  • ההשפעה והפוטנציאל העתידי של הפתרון שלנו

איכות חיים משופרת: המטופלים לא יסבלו עוד מחוסר גירוי ואינטראקציה חברתית, מה שמשפר את רווחתם הנפשית והרגשית.

עלויות רפואיות מופחתו,: מחקרים הראו שתמיכה חברתית עשויה להוזיל את עלויות שירותי הבריאות ולקדם תוצאות בריאותיות חיוביות יותר. הפתרון שלנו יצמצם דיכאון ובדידות, שהם גורמים עיקריים לעליית העלויות של שירותי הבריאות.

התרחבות בין-מגזרית: ניתן להרחיב את הפתרון שלנו כך שיכלול מגזרי בריאות אחרים כגון טיפול בקשישים, טיפול בהוספיס ומתקנים לבריאות הנפש.

מה נעשה עם המענק:

אנחנו שואפים לקבל את המענק הזה לצורך פיתוח MVP ואותו כבר נוכל למכור

היום אנחנו משתמשים באפליקציות ששילמנו עליהם רישיון והם לא מתאימים לעולם הרפואה אבל כן אפשר להעביר איתם את החוויה שאנחנו רוצים לתת למאושפזים. ולכן אנחנו מבצעים איתם את הפיילוטים אבל לא נוכל למכור את זה לבית חולים. אלו הם אפליקציות כל אחת בפני עצמה שיש עליהם זכויות יוצרים.

אנחנו צריכים את הכסף כדי לפתח אפליקציית במציאות מדומה שהיא שלנו, עם אבטחת מידע שנוכל להשתמש במוצר באופן נכון ואמין בבתי חולים, עם דאטה שתהיה שלנו שנוכל לנתח ולבדוק אותה, עם עוד חוויות וסביבות וירטואליות למטופל , שהכל יהיה במקום אחד. ושלנו.

כבר קיבלנו הצעת מחיר פיתוח שכזה יעלה לנו סביב ה 50 אלף שקל.

אודות מובילי וצוות המיזם:

  1. מירי חיים מולכו

מייסד משותף ומנכ"ל

מייסד ומנכ"ל סטארטאפ בפעם השנייה, בעל תואר ראשון במדעי ההתנהגות, 8 שנות ניסיון בניהול מוצר. כמו כן, מומחה בטכנולוגיית metaverse.

2. ד"ר, ערן אלון

מייסד שותף ו-CMO

מנהל המחלקה בבית החולים שיבא. אף אוזן גרון, ניתוחי ראש וצוואר.

3. דובי פלינק

מייסד שותף ו-CTO

CTO עם 15+ שנים כמנהל הנדסה בחברות קטנות וגדולות. מייסד ומרצה של קבוצת האייפון הישראלית. מפתח בעולמות Metaverse והווירטואליים

כך המיזם עובד:

המיזם שלנו בתחילת הדרך, טרם גייסנו כסף עד כה עשינו כמה דברים משמעותיים:

1. קיבלנו אישור מועדת הלסינקי (ועדה לאישור לעשות ניסויים בבני אדם) ומתחילים מחקר בימים הקרובים בבית חולים שיבא

2. משתתפים באקסלרטור של ספי שפירא

3. עברנו עשרות מרואיינים שהיו מאושפזים בבית חולים ומשפחותיהם

4. אנחנו בפיילוט באסותא

5. מתחילים פיילוט בבית רבקה

— נקודה חשובה , שחשוב לי לציין , האפליקציה הזאת שנפתח היא מתאימה להרבה סקטורים . לא רק בתי חולים , אנחנו בחרנו להתחיל בבתי חולים בגלל החוויה האישית שאני חוויתי כמאושפזת והחרדה הקיומית והבדידות האמיתית שאני חוויתי שם.

למה דווקא המיזם הזה?

המיזם יתן מענה למאושפזים וישמח אותם גם במצבם הקשה. מעבר לכך יש לו פוטנציאל עסקי עצום.

ניתן ללמוד הצלחה לפי הקרטריונים הבאים:

 

  • מספר המשתמשים המשתמשים בשירות: הצלחה נמדדת גם במספר המשתמשים הפרטיים והמתקנים הרפואיים שמשתמשים במערכת. ככל שמספרם גדל, ניתן לראות זאת כהוכחה להצלחת המיזם.
  • השפעה על עלויות הרפואה: מחקרים מראים שתמיכה חברתית עשויה להפחית עלויות הבריאות ולקדם תוצאות בריאותיות חיוביות. ניתן למדוד האם המיזם מפחית את עלויות הרפואה הקשורות לדיכאון ובידוד.
  • הרווחים והצמיחה הכלכלית של החברה: ייתכן שידד לכיוון זה גם יכול להיחשב כמדד להצלחה של המיזם. הכנסות גבוהות יותר וצמיחה במספר הלקוחות והשותפויות הם סימנים להצלחה עסקית.