יומיגו - UMeGo

מאיזו רשות/עיר?

תל אביב

האם הגעת דרך מרכז צעירים ואיזה מרכז?

חיבור דרך חברת קהילה

תיאור המיזם ומטרותיו:

אפליקציה שמקשרת בין אנשים בעלי זמן פנוי ורצון להרוויח כסף, ובין אנשים שצריכים עזרה במטלות יומיומיות.

כמו "גט-טקסי", למשימות.

איך זה עובד?

נניח שאני צריך עזרה להוריד ספה לרחוב.

אני יוצר אירוע ומספק פרטים כלליים (איפה הספה, מתי נוח לי, כמה אני מוכן לשלם) ומפרסם באפליקציה.
אנשים סביבי רואים את האירוע, ושולחים הודעה. קובעים להיפגש, ויוצאים לדרך!
אני מוחק את ההמטלה מה-To-Do list שלי, ומי שעזר לי מרוויח כסף עבור הזמן שלו – כל צד מנצח ^_^

*האימפקט הוא שהכוח אצל הלקוח! אני בוחר מה הסכום שאני מוכן לשלם עבור העזרה.

(האפליקציה בשלבי פיתוח אחרונים, החברה הוקמה לפני כשנה וחצי, ויש קהל שצמא לקבל את השירותים המוצעים דרכה 🙂 )

אודות מובילי וצוות המיזם:

המנכ"ל, אינוי (36) מתל אביב, נפש יזמית וראש המשלב בין מנהל-מהנדס-קופירייטר.
אוהב לעזור ולשפר את החיים עבור הסביבה והחברה.
בעל חשיבה יצירתית וניסיון נרחב בעבודה עם קהילות שונות, ארגונים גדולים (כללית שירותי בריאות) כקטנים (סטארטאפים למיניהם) ואף עזר בהקמת ארגון ההתנדבות One-Day והטמעתו בארץ.

לצידו, ניצבת שירה (32), יד ימינו הנאמנה והביקורתית, שמגיעה מהתחום הטכני והיישומי.

מעבר לצמד הפעיל, ישנה חברת פיתוח חיצונית שעוזרת עם העיצוב, תיכנות, שיווק ונושאים נילווים.

המיזם לקראת השקה, המנכ"ל מושקע 100% מזמנו וכרגע לא מושך שכר אל מול העשייה המבורכת.

כך המיזם עובד:

ההשקעה עד כה הינה עצמית (Bootstrap) בגובה של כ-200,000 ש"ח.

המיזם עתיד להתחיל את פעילותו באזור מרכז הארץ (תל אביב, רמת גן, גבעתיים, חולון, ראשון לציון), ולאחר מספר חודשי ביסוס והתאקלמות, התקדמות לערים נוספות בארץ.

לאורך תקופת הפיתוח נתקלנו בבעיות ואתגרים, והשתדלנו ללמוד מרוב המקרים והמצבים (למי שצפה בסידרה silicon valley, יש לא מעט מקרים נכונים ועצובים שלקוחים מהמציאות…).

אילו היה ניתן לזרז תהליכים מסוימים ולהקל על חלק מהבירוקרטיות – המצב היה "נעים" יותר, ומאתגר פחות, אבל אנחנו פועלים בסביבה חדשה יחסית, עם דרך שנכון להיום אין "מדריך אחד נכון" להתנהלות מוצלחת בה, אז לומדים תוך כדי ומפיקים את המירב 🙂

למה דווקא המיזם הזה?

כיום, ישראל בשנת 2023 – אין מענה יעיל, מקצועי ונוח עבור הצורך בעזרה במטלות יומיומיות.

אנשים נאלצים לבקש טובות מחברים ומשפחה, ולהציק להם עד שיפנו זמן ומשאבים, או שבוחרים "להיעזר" באיש מקצוע שמתמחר מטלות פשוטות בסכומים מוגזמים ו"מגיע בין 8:00-13:00".

היתרון במיזם הוא הצוות – צעירים חדורי מטרה שמגיעים מתוך הקהילות, חיים בין אנשים ומבינים מה הצורך של הסביבה – ואיך אפשר לענות עליו בצורה המיטבית!
מכיוון שהצוות מורכב מ-2 אנשים, הגודל מאפשר התנהלות קלה, נוחה ומהירה, לצד גמישות ארגונית יעילה (בניגוד לארגונים גדולים שמאוד קשה להניע בהם תהליכים ושינויים).

הצלחת המיזם תימדד לפי כמות המשתמשים שתגדל לאורך הזמן (הן מבקשי השירות והן נותני השירות) ולפי כמות האירועים שייסגרו בהצלחה ויאפשרו לקצר את רשימת המטלות אצל המשתמשים.

רוצים להזמין אוכל? יש Walt.

רוצים להגיע לאנשהו? יש Get-Taxi.

רוצים לסיים עם מטלה? יש UMeGo!